60th Wedding Anniversary Gifts Rose Diamond Anniversary

by Giftaplant

£24.99$47.6732.90$41.84
Star_fullStar_fullStar_fullStar_fullStar_full
23 customer reviews(23)

more items from this seller

view all
  • Made_in_britain Made in Britain
  • Gift_smaller gift wrapping available

This wonderful new introduction will be a perfect choice for a diamond anniversary. A rose having large single creamy white flowers with a delicate fragrance.

The perfect living gift for a diamond wedding anniversary creamy white flower in late spring through to late summer. This is a new seasons rose freshly potted and will not flower until next year. This rose maybe planted in the garden or in a container on the patio. Rose make the perfect living gift to send someone for their diamond wedding anniversary. Great to plant in a large container in memory of that special day or plant in the garden in beds or borders.

New season freshly potted container rose, NOTE THIS ROSE HAS BEEN CUT BACK and will not flower until next year

made from:

comes with care card and gift tag for your personal message

dimensions:

This rose when fully grown will reach 90cm

product code:

56873

23 customer reviews

  • Thu 25 Sep 2014

    First and LAST time I will ever use this rip off company . Very unhappy with the size and quality if the rose could have picked up the sane size at Lidel. Called customer service to complain , they contacted the seller who said I would have to pay for the return of the rose ( the place is only a few miles from where my parents live) when I emailed customer service to express my upset about this lack of customer service ( why not replace the rose with the nature plant I was exoecting?) the company had contacted me on an email address which would not allow replys to be sent so the email bounced back to me. I am furious abot this. All I can say us thank heavens for social media as I have every intention to use it to warn people not to use this website. As you can probably tell I am extremely unhappy and very upset that what was meant to be a thoughtful gift turned out to be a damp sqib!

    Giftaplant's response:

    Thanks for your feedback and we’re sorry to hear that you’re not totally happy with your purchase. We are passionate about customer service and always strive to make sure you have a great experience with us. Please contact us via your order enquiry and we will offer you a refund or a replacement for this order, as it’s very important to us that you’re delighted with your purchase. Thank you for shopping with us.

  • Tue 23 Sep 2014

    Superb healthy rose bush. Excellent quality.

  • Mon 22 Sep 2014

    Pleased with the quality of the rose.

see all customer reviews
read about our product rating system

Feefo_logo ratings guide
trusted independent customer feedback
forum
excellent bad
good poor

This product is dispatched to you by Giftaplant.

Order by midday for next working day delivery or you can specify a delivery date. Deliveries on mon-friday only

Primary_domestic MAINLAND UK order now and receive this item on or before price
Standard Standard Delivery Wednesday 31 December £6.50$12.40€8.55$10.88
Secondary_domestic NON-MAINLAND UK estimated delivery price
Highlands & Islands of Scotland
2-5 days
from dispatch
£17.95$34.24€23.63$30.05
Northern Ireland
2-5 days
from dispatch
£17.95$34.24€23.63$30.05
Other UK Islands
2-5 days
from dispatch
£17.95$34.24€23.63$30.05
International INTERNATIONAL DELIVERY estimated delivery price
Not currently available for this region

You have 28 days, from receipt of cancellable goods, to notify the seller if you wish to cancel your order or exchange an item.

Please note: goods that are personalised, bespoke or made-to-order to your specific requirements, perishable products and personal items sold with a hygiene seal (cosmetics, underwear) in instances where the seal is broken are non-refundable, unless faulty.

Read more about our returns policy.

Should you choose to return or exchange your order you will need to deliver the item(s) to the UK, where this seller is based.

Giftaplant's return policy

Loading...

Hello. We've set your region to United States of America and your currency to $USD. If these aren't correct you're able to change them at any time. Otherwise, you're ready to start exploring.